Hoe gebruik je dit platform?

Vind alle antwoorden op je vragen over de werking van dit platform, inclusief handige tips.
Hoe gebruik je dit platform?Hulp vragen / Vacatures beheren › Een hulpvraag / vacature verlengen

Een hulpvraag / vacature verlengen

Je (hulp)vraag of vacature is zes weken geldig. Verloopt je vraag of vacature bijna? Dan krijg je hierover een herinnering per e-mail. Vanaf dat moment kun je de vraag of vacature verlengen.

Het verlengen kan op twee manieren:

 

Verleng jouw vraag via de automatische mail in jouw mailbox:
1. In de e-mail staat een blauwe knop met de tekst ‘Hulpvraag verlengen’ of 'Vacature verlengen'. Door op deze knop te klikken, ga je automatisch naar je hulpvraag.

2. Controleer of deze nog up-to-date is en verleng je onderaan de pagina je hulpvraag of vacature. Is je hulpvraag of vacature ingevuld? Sluit de hulpvraag dan af. Klik dan op 'Afsluiten'.

Verleng jouw vraag via jouw account op de website:
1. Log in op de website. Klik op jouw persoonlijke menu rechtsboven in het scherm 'Welkom voornaam'. 
2. Klik op ‘Mijn hulpvragen’ of 'Mijn vacatures' en kijk bij 'Verlopen'. 
3. Controleer of de te verlopen hulpvraag of vacature nog up-to-date is en verleng jouw hulpvraag of vacature door op de oranje knop 'Verlengen' te klikken onderaan de desbetreffende verlopen hulpvraag. 

Heb je al wel een match gevonden? Sluit dan je hulpvraag, geef aan of je een match hebt gevonden en stuur hem/haar een bedankje. Wel zo leuk!  

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?